پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

علی(ع) فرمود:« وَ اللهِ مَا یَنْتَفِعُ‏ بِهَذَا أُمَرَاؤُکُمْ وَ إِنَّکُمْ لَتَشُقُّونَ عَلَى أَنْفُسِکُمْ فِی دُنْیَاکُمْ وَ تَشْقَوْنَ بِهِ فِی أُخْرَاکُمْ:
به خدا سوگند امیران شما از این کار (تملق و چاپلوسی) سودی نمی‌برند. شما خود را در دنیا به رنج و زحمت می‌اندازید و در آخرت به این کار، شقی و بدبخت می‌شوید». (نهج البلاغه صبحی صالح، حکمت 37)
پیامبر اکرم(ص) فرمود: َ احْثُوا فِی وُجُوهِ الْمَدَّاحِینَ التُّرَاب‏: بر روی‌ چـاپلوسان سـتایشگر خاک‌ بپاشید‌! (نهج‌ البلاغه ابن ابی الحدید ج 17 ص 45 )

اسلاید شو

اسلاید شو

محمدضیا والی ولایت دایکندی

اسلاید شو

معرفی اجمالی علما و شخصیت های دایکندی

اسلاید شو

--------------------
moisrex ------------------

اسلاید شو

معرفي سناتوران ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی خود روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی تعقیب می نماید*** این پایگاه تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری درولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری ولایت دایکندی با ما باشید** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشیم*** راه ارتباطی ما:adalat115@gmal.com

ابزار ساخت متن های متحرک

معرفی اعضای شورای ولایتی ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

آخرین نظرات
  • ۱۶ آبان ۰۰، ۲۲:۲۹ - منوچهر محمد عظیمی
    مرسی
  • ۷ اسفند ۹۹، ۰۹:۱۰ - من
    سلام

اداره ولایت دایکندی در ارتباط به حمله بالای شبکه رادیو نسیم کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد.

نخبگان و محصلین ولایت دایکندی | دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲ ق.ظ

 

بعداز ظهر امروز کنفرانس مطبوعاتی از سوی اداره ولایت دایکندی در ارتباط به حمله شب عاشورا ازسوی افراد ناشناس بالای شبکه رادیو نسیم...

 

 

 

و نشرگزارش از طریق این رسانه که پرده از فساد اداری در اداره این ولایت برداشت برگزار گردید.

بیش از یک ماه می شود که از حمله بالای رادیو نسیم می گذرد اما تاکنون نتجه تحقیقات حکومت مشخص نگردیده است در حالیکه انتظار میرفت حساسیت بیشتر به این قضیه بکار گرفته شود.

شیرمحمد انتظار سخن گوی والی ولایت دایکندی دراین کنفرانس گفت :" تحقیقات در شناسایی و گرفتاری عاملان این حمله جریان دارد و به زودی با رسانه ها در میان گذاشته خواهدشد ".

همچنان گزارش که از طریق این رسانه به نشر رسیده و پرده از فساد اداری در اداره این ولایت را برداشت که حمید بیگوال یاور امنیتی والی متهم به دست داشتن در فساد اداری شده ، یکی از موضوعات این کنفرانس را تشکل می داد با آنکه انتظار میرفت جانب حکومت از اقدام عملی دراین زمینه سخن بزند! سخنگوی والی گفت :" رادیو نسیم سند دست داشته شان را تا دو روز دیگر دراختیار ارگانهای عدلی قضای قرار دهد که کار عملی بالای قضیه شروع گردد".

اما محمد رضا واحدی مدیر مسئول رادیو نسیم برگزاری این کنفرانس را نمایشی خوانده یکبار دیگر تأکید نمود که والی مرادی هیچگونه اراده برای روشن شدن قضایا ندارد این کنفرانس صرفأ بخاطر تبرئه خود شان در افشای فساد دراداره ولایت گرفته شده است اگر چنین نبودی بیش از یکماه میشود که از حمله تروریستی بالای رادیو نسیم میگذرد حکومت پیش از افشای این سند چرا کنفرانس نگرفته است.

واحدی همچنان گفت :"اسناد تهدید حمید بیگوال در اختیار تمام نیروهای امنیتی قرار دارد چرا که این سند از شبکه رادیو نسیم نشر شده و انها قطعا در اختیار دارند درحالیکه ارگانهای استخباراتی همواره برافشای همچو اسناد پافشاری داشت منتظر اقدامات آنان هستیم که چه خواهد کرد".

درمورد اینکه این خواسته حکومت که رادیو نسیم برای پیگیری قضیه فساد اداری باید اسنادخویش را دراختیار ارگانهای عدلی و قضای قرار دهد تا اقدام عملی درزمینه صورت گیرد تا چه اندازه مبنی قانونی خواهد داشت از احمد قریشی ریس مرکز خبرنگاران افغانستان پرسیدم وی به رادیو دایکندی گفت :" اینگونه درخواست ها هیچ گونه مبنی قانونی نداشته و اعمال فشار بالای رسانه به شمار می آید".

درهمین حال جواد دادگر ریس دفتر ولایتی ولایت دایکندی کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان از اداره محلی میخواهد که درزمینه اقدام جدی نموده و دربرابر افکار عامه پاسخ ده باشند.

گفتنی است که طبق گزارش نشر شده از سوی شبکه رادیو نسیم حمید بیگوال یاور امنیتی والی ولایت دایکندی والی این ولایت را یک شخص ناتوان وضعیف آن هم به دلیل خانم بودن ایشان خوانده است و این گزارش حاکی از آن است که آقای بیگوال دست به معاملات پشت پرده داشته است.

  • نخبگان و محصلین ولایت دایکندی

نشست ها و کنفرانس های علمی در دایکندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
این پایگاه: از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی، روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی ولایت دایکندی تعقیب می نماید*** این پایگاه: تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه: در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری از ولایت دایکندی با ما باشید*** این پایگاه: پذیرای مقالات وتحلیل های خبری شما برای نشر در اینجا می باشد*** این پایگاه: پیشنهادات شما را در مورد عرضه خدمات بهتر خود به دیده قدر مینگرد.*** اطلاع رسانی شما، این سایت را به دیگران موجب امتنان و خرسندی است*** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشد*** راه ارتباطی شما به ما: adalat115@gmail.com