پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

علی(ع) فرمود:« وَ اللهِ مَا یَنْتَفِعُ‏ بِهَذَا أُمَرَاؤُکُمْ وَ إِنَّکُمْ لَتَشُقُّونَ عَلَى أَنْفُسِکُمْ فِی دُنْیَاکُمْ وَ تَشْقَوْنَ بِهِ فِی أُخْرَاکُمْ:
به خدا سوگند امیران شما از این کار (تملق و چاپلوسی) سودی نمی‌برند. شما خود را در دنیا به رنج و زحمت می‌اندازید و در آخرت به این کار، شقی و بدبخت می‌شوید». (نهج البلاغه صبحی صالح، حکمت 37)
پیامبر اکرم(ص) فرمود: َ احْثُوا فِی وُجُوهِ الْمَدَّاحِینَ التُّرَاب‏: بر روی‌ چـاپلوسان سـتایشگر خاک‌ بپاشید‌! (نهج‌ البلاغه ابن ابی الحدید ج 17 ص 45 )

اسلاید شو

اسلاید شو

محمدضیا والی ولایت دایکندی

اسلاید شو

معرفی اجمالی علما و شخصیت های دایکندی

اسلاید شو

--------------------
moisrex ------------------

اسلاید شو

معرفي سناتوران ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی خود روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی تعقیب می نماید*** این پایگاه تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری درولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری ولایت دایکندی با ما باشید** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشیم*** راه ارتباطی ما:adalat115@gmal.com

ابزار ساخت متن های متحرک

معرفی اعضای شورای ولایتی ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

آخرین نظرات
  • ۱۶ آبان ۰۰، ۲۲:۲۹ - منوچهر محمد عظیمی
    مرسی
  • ۷ اسفند ۹۹، ۰۹:۱۰ - من
    سلام

فساد در شهرداری نیلی تا اعتراض یک وکیل شورای ولایتی!

نخبگان و محصلین ولایت دایکندی | جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹ ق.ظ

رحیمی زاده میگوید شهرداری نیلی چوک دوم شهر نیلی را در یک صحنه سازی به شرکت مورد نظر شان سپرده بود...



بعد ازانکه اداره (ارگانهای محلی ) نزدیک به دوازده میون افغانی را به شهرداری نیلی سپرد تا ازین طریق عوائید شان را بالا برد ،شهرداری تصمیم گرفت تا چوک دوم شهرنیلی بااین پول بسازد اما داوطلبی وسپردن ان به یک شرکت باهزینه یازده ملیون افغانی با واکنش تند یک وکیل شورای ولایتی مواجه گردید .

چوک که قرار است ساخته شود درمسیر بین بازار کهنه وشهرک جدید نیلی (پسته صفر 4پولیس ) موقعیت داشته واین دو بازار را به همدیگر وصل خواهد کرد.

هادی رحیمی زاده وکیل شورای ولایتی دایکندی میگوید "شهرداری نیلی دریک صحنه سازی چوک دوم شهر نیلی را به داوطلبی سپرده وشرکت دل خاه خویش را به مبلغ یازده میلیون افغانی برنده اعلام داشته بود که باواکنش شورای ولایتی روبرو وپروژه دوباره به داوطلبی رفته بایک تفاوت فاحش شرکت دیگر با بالاتر از شش ملیون برنده گردید".

اقای رحیمی زاده درپاسخ به این پرسش که (اگرچنانچه شهرداری در صدد صحنه سازی بوده است ایا تنها مسئولین شهرداری درین قضیه دست داشته است ویا افراد دیگر نیز در قضیه دخیل میباشند؟) میگوید "ممکن کسان دیگری نیز دست داشته باشد اما چون پروژه از شهرداری است مورد سئوال ما قرار گرفته است".

اما نورمحمد صداقت شهردار نیلی تأئید کرده میگوید:" پروژه قبلا به داوطلبی سپرده شده بود اما شرکت های که آفرداده بود با برآورد و معیاریکه ما درنظر گرفته بودیم سازگار نبود به همین خاطر کسی برنده اعلان نشده بود".

گفته های شهردار خالی از تناقض نیز نبوده درجواب یک پرسش دیگر میگوید:" شرکت که (برنده شده بود)! بامعیار ما برابر نبود وآن (برنده نشده بود)!!.

آقای صداقت نسبت به گفته های هادی رحیمی زاده نیز واکنش نشان داده وبی اساس خوانده میگوید:" آب را نادیده موزه کشیدن کار خطاست ".

این درحال است که آقای رحیمی زاده ازنبود شفافیت و عدم مدیریت درشهرداری نیلی سخن زده میگوید:" بواقع که درشهرداری نیلی شفافیت وجود نداشته و یک نوع عدم مدیریت و انظباط درشهرداری به مشاهده میرسد که آدم را براین باور میرساند درشهرداری چیزهای درجریان است که واقعا به صلاح نبوده و کار برمبنی قانون به پیش برده نمیشود".

با این وجود شهریان دایکندی نیز از کارکرد شهرداری نیلی چندان خوشبین بنظر نرسیده میگویند: "شهرداری به وظایف شان انگونه که باید عمل نکرده وفساد نیز درین اداره وجود دارد ".

گفتنی است که این اظهارات اقای رحیمی زاده در حال صورت میگرد که چندی پیش دریک سند صوتی از (حمید بیگ وال یاورامنیتی والی دایکندی ) که رادیو نسیم پخش کرد گفته شده بود ، مسئولین شهرداری پیش ما دوسیه دارد ودرخواست او را رد کرده نمیتواند صدای که ازیک سری معاملات پشت پرده حکایت میکرد .

مرتضی حسینی

رادیو دایکندی نیلی
  • نخبگان و محصلین ولایت دایکندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
این پایگاه: از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی، روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی ولایت دایکندی تعقیب می نماید*** این پایگاه: تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه: در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری از ولایت دایکندی با ما باشید*** این پایگاه: پذیرای مقالات وتحلیل های خبری شما برای نشر در اینجا می باشد*** این پایگاه: پیشنهادات شما را در مورد عرضه خدمات بهتر خود به دیده قدر مینگرد.*** اطلاع رسانی شما، این سایت را به دیگران موجب امتنان و خرسندی است*** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشد*** راه ارتباطی شما به ما: adalat115@gmail.com