پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

علی(ع) فرمود:« وَ اللهِ مَا یَنْتَفِعُ‏ بِهَذَا أُمَرَاؤُکُمْ وَ إِنَّکُمْ لَتَشُقُّونَ عَلَى أَنْفُسِکُمْ فِی دُنْیَاکُمْ وَ تَشْقَوْنَ بِهِ فِی أُخْرَاکُمْ:
به خدا سوگند امیران شما از این کار (تملق و چاپلوسی) سودی نمی‌برند. شما خود را در دنیا به رنج و زحمت می‌اندازید و در آخرت به این کار، شقی و بدبخت می‌شوید». (نهج البلاغه صبحی صالح، حکمت 37)
پیامبر اکرم(ص) فرمود: َ احْثُوا فِی وُجُوهِ الْمَدَّاحِینَ التُّرَاب‏: بر روی‌ چـاپلوسان سـتایشگر خاک‌ بپاشید‌! (نهج‌ البلاغه ابن ابی الحدید ج 17 ص 45 )

اسلاید شو

اسلاید شو

محمدضیا والی ولایت دایکندی

اسلاید شو

معرفی اجمالی علما و شخصیت های دایکندی

اسلاید شو

--------------------
moisrex ------------------

اسلاید شو

معرفي سناتوران ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی خود روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی تعقیب می نماید*** این پایگاه تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری درولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری ولایت دایکندی با ما باشید** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشیم*** راه ارتباطی ما:adalat115@gmal.com

ابزار ساخت متن های متحرک

معرفی اعضای شورای ولایتی ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

آخرین نظرات
  • ۱۶ آبان ۰۰، ۲۲:۲۹ - منوچهر محمد عظیمی
    مرسی
  • ۷ اسفند ۹۹، ۰۹:۱۰ - من
    سلام

زندگینامه ی اعضای جدید شوراى ولایتى ولایت دایکندى

نخبگان و محصلین ولایت دایکندی | سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۱۶ ق.ظ

 

شوراى ولایتی دایکندی، داراى 9 عضو به شمول سه زن است و شش تن، به حیث اعضاى جدید به شورا راه یافته اند...

 

 

 

اعضاى جدید شوراى ولایتى:

1- سبحان نایبی:

سبحان نایبی معاون شوراى ولایتى فرزند حاجی انور؛ در سال 1368 در قریه نیلی مرکز ولایت دایکندی به دنیا آمد. تعلیمات ابتدایى و متوسطه را در مکتب سنگموم در مرکز دایکندی سپری کرد. فعالیتهایش را در سال 1383 آغاز کرد و در موسساتی که برای افغانها فعالیت می نمود شامل وظیفه شد. نایبى در کنار کار با موسسات به فعالیتهای اجتماعی نیز پرداخت و انجمن طلوع دایکندی را تاسیس کرد، در فعالیتهایی که با جوانان داشته، آنان را تشویق به ورزش و دوری از اعتیاد نمود. وى در کنار فعالیتهای اجتماعی در سال 1387 فعالیت حزبی را آغاز نمود و عضویت شورای مرکزی حزب انسجام ملی را گرفت و منیحث رئیس کمیته جوانان در دایکندی کار میکرد. نایبى درانتخابات شواری ولایتی به گونه مستقل نامزدشدواینک منیحث معاون شورای ولایتی ایفای وظیفه می کند.

شماره تماس:0779542348

2- سید زکریا هاشمی:

سید زکریا هاشمی فرزند سید عسکر؛ در سال 1362 در قریه کورگه ولسوالی خدیر دایکندی به دنیا آمد. تعلیمات ابتدایی را در ولسوالی خدیر گذراند و در سال 1389 از رشته ریاضی دارالمعلمین دایکندی فارغ شد. وى بیشتر فعالیتهایش را در ولسوالی هاى خدیر و سنگتخت بندر گذراند. چهار سال منحیث مدیر ثبت احوال نفوس در ولسوالی سنگتخت انجام وظیفه نمودو بعد از آن به فعالیتهای حزبی اغاز کرد. سید زکریا عضو شورای مرکزی حزب انسجام ملی شد و در کابل در دفتر حزب کار می کرد. وى خود را در انتخابات شورای ولایتی به گونه مستقل نامزد کرد و به شورا راه یافت؛ او اینک منیحث منشی شواری ولایتی دایکندی ایفای وظیفه می کند.

شماره تماس:0708672758

3- حاجی غیرت جواهری:

حاجی غیرت جواهری فرزند محمد عظیم؛ در سال 1350 درقریه تمزان ولسوالی کیتی به دنیا آمد. تعلیمات ابتدایی و متوسطه را در لیسه محل به پایان رسانید و در کنار مکتب، نزد ملا امام درسهای دینی را نیز فرا گرفت. وى به درج?  لیسانس از  پوهن?ى علوم اجتماعی ناصر خسرو دایکندى در سال 1392 فارغ شده است. جواهرى به کارهای اجتماعی علاقمندی زیاد داشت و بیشتر مردم را به تحصیل و دانش تشویق می کرد. در سال 1390 انجمن رشد معلولین دایکندی را تاسیس کرد و کار را برای رشد و حمایت معلولین آغاز نمود. وی از آغاز روزهای تاسیس حزب وحدت مردم افغانستان، با محمد محقق بوده و تا حال به این همکاری ها ادامه داده است؛ فعلاً منیحث رئیس شورای ولایتی حزب وحدت مردم در ولایت دایکندی کار می کند.

شماره تماس :0773512948

4-سُمیه محمدی:

سُمیه محمدی بنت عوض محمد؛ در سال 1363 در قریه غجور باش ولسوالی سنگتخت بندر متولد گردید. در سال 1368 به ایران مهاجر شد و در همان کشور تعلیمات ابتدایی نمود. وى در سال 1384 به کشور برگشت ودر لیسه ذکور سنگتخت بندر به تعلیماتش ادامه داد و اینک فازغ صنف 14 تربیه معلم است. سُمیه در دوران تحصیل به فعالیت های اجتماعی نیز پرداخت. ایجاد شورای زنان سنگتخت بندر، ایجاد کورسهای سوادآموزی برای زنان و تشویق خانواده ها برای تحصیل زنان و دختران، از فعالیتهای وى در سالهای تحصیلش بوده است. به رغم مشکلات اقتصادی و دید سنتی مردم نسبت به تحصیل دختران، سمیه تلاش کرد و در جریان تحصیل و بعد از فراغت، معلمی را پیشه نمود و 10 سال به شغل معلمی پرداخت و از شغل معلمی تجربه های تازه ای کسب کرد.

شماره تماس:0704023299

5- سیما رستمیان:

سیما رستمیان بنت آصف خان؛ در سال 1357 در قریه القان ولسوالی شهرستان به دنیا آمد . تعلیمات ابتدایی و متوسطه را در لیسه نسوان محل  سپری کرد و در سال 1385 ازصنف 12 از همین لیسه فارغ گردید. وى بعد از فراغت، در بخش صحت که مشکلات عمده مردم قریه اش بود، قدم گذاشت و کورسهای قابلگی و نرسینگی را که از سوی موسسه شهدا ارگانیزیشن برگزار شد، دنبال کرد وبعد از فراغت، چهار سال در شفاخانه ولسوالى انجام وظیفه کرد. خانم رستمیان در دور سوم انتخابات شواری ولایتی، خود را به گونه مستقل نامزد نمود و به شورا راه یافت.

شماره تماس:0777754212

6- شیما محمدی:

شیما محمدی بنت محمد عیسی؛ در سال 1369 در قریه نالیج ولسوالی میرامور چشم به جهان گشود. تعلیمات ابتدایی و متوسطه را در لیسه نسوان ولسوالى گذراند و در کنار اینکه درس می خواند، به خاطر نبود معلم در لیسه منحیث معلم کار می کرد. سه سال معلمی کرد و بخاطر فعالیت هاى اجتماعى از سوی مردم محل، نخست به حیث معاون و بعداً به حیث مشنى شورای انکشافی ولسوالی تعیین گردید. این نامزد مستقل شوراى ولایتى در طول فعالیتهای اجتماعی، فعالیتهای حزبی نیز داشت که در آغاز این فعالیتها در حزب وحدت مردم افغانستان فعالیت نمود؛ اما دیری نگذشت که عضویت شورای مرکزى حزب ملت افغانستان را کسب کرد.

شماره تماس :0765766672

اعضاى سابق که به شوراى جدید راه یافته اند:

7- سهراب علی اعتمادی:

سهراب علی اعتمادی رییس شورای ولایتی فرزند حاج محمد حنیف؛  در سال 1336 در ولسوالی شهرستان  دایکندی چشم به جهان گشود. تعلیمات ابتدایى را درهمین ولسوالى نزد سید علی نقی نجفی یکى از عالمان دینى فرا گرفت. وى در بخش ادبیات علم نحو در شهرهاى مشهد و قُم ایران تعلیم نموده و از صنف دوازدهم لیس? سنگموم مرکز دایکندى فارغ گردیده است. فعلاً مصروف تحصیل سال سوم در رشته حقوق و علوم سیاسی پوهنتون ناصرخسرو دایکندی است. اعتمادى در وقت جهاد، درچوکات شوراى جهادى در جبهات غزنی، بامیان و میدان وردک شرکت داشت. در زمان حکومت مجاهدین ده?1370 به عنوان مدیرمالیه ومعاون ولسوالی شهرستان وظیفه انجام داده است. وى عضو سابق شوراى ولایتى بوده که این بار هم به شورا راه یافته و به حیث رییس شورا انتخاب گردیده است.

شماره تیلیفون: 0775622530

8- هادی رحیمی زاده: 

هادی رحیمی زاده؛ در سال  1355 در ولسوالی سنگ تخت متولد شده است. به علت جنگها و تعطیلی مکتب از رفتن به مکتب بازمانده و  ناگزیر نزد روحانی  محلى سواد آموخته است. وى در سال 1371 به منظور فراگیرى علوم دینی راهی  ایران شده و در حوزه علمیه مشهد در رشته ادبیات عرب، منطق و فقه براى  سه سال تحصیل نمود.  بعداز برگشت به افغانستان در جبهات مقاومت با حزب وحدت درمناطق مرکزی پیوسته و با تصرف مناطق مرکزی توسط طالبان مجبور به مهاجرت به پاکستان گردید و تا سال 1382 در آن کشور مى زیست.

شماره تیلیفون: 0775577829  

9- محمدابراهیم:

محمدابراهیم فرزند صفدر؛ در سال 1348 در ولسوالی کجران در یک خانواده مذهبی متولد شده و در سال 1354 شامل مکتب متوسط مرکز کجران گردیده و تا صنف پنجم درس خوانده است. تعلیمات دینى را در سال 1358 نزد ملا امام  محل فرا گرفت. در سال 1363 در صفوف یکی از جبهات مجاهدین پیوسته و در سال 1367 عازم ایران شد و در سال   1371 به افغانستان برگشت و براى سه سال به حیث قوماندان در ولسوالی کجران وظیفه داشت. با به قدرت رسیدن طالبان در ده? 1370 و تصرف کجران به دست آنها، دوباره به ایران رفت. این عضو شوراى ولایتى در دور قبلى نیز عضویت شورا را داشت.

 

  • نخبگان و محصلین ولایت دایکندی

شوراى ولایتی دایکندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
این پایگاه: از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی، روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی ولایت دایکندی تعقیب می نماید*** این پایگاه: تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه: در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری از ولایت دایکندی با ما باشید*** این پایگاه: پذیرای مقالات وتحلیل های خبری شما برای نشر در اینجا می باشد*** این پایگاه: پیشنهادات شما را در مورد عرضه خدمات بهتر خود به دیده قدر مینگرد.*** اطلاع رسانی شما، این سایت را به دیگران موجب امتنان و خرسندی است*** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشد*** راه ارتباطی شما به ما: adalat115@gmail.com