پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

علی(ع) فرمود:« وَ اللهِ مَا یَنْتَفِعُ‏ بِهَذَا أُمَرَاؤُکُمْ وَ إِنَّکُمْ لَتَشُقُّونَ عَلَى أَنْفُسِکُمْ فِی دُنْیَاکُمْ وَ تَشْقَوْنَ بِهِ فِی أُخْرَاکُمْ:
به خدا سوگند امیران شما از این کار (تملق و چاپلوسی) سودی نمی‌برند. شما خود را در دنیا به رنج و زحمت می‌اندازید و در آخرت به این کار، شقی و بدبخت می‌شوید». (نهج البلاغه صبحی صالح، حکمت 37)
پیامبر اکرم(ص) فرمود: َ احْثُوا فِی وُجُوهِ الْمَدَّاحِینَ التُّرَاب‏: بر روی‌ چـاپلوسان سـتایشگر خاک‌ بپاشید‌! (نهج‌ البلاغه ابن ابی الحدید ج 17 ص 45 )

اسلاید شو

اسلاید شو

محمدضیا والی ولایت دایکندی

اسلاید شو

معرفی اجمالی علما و شخصیت های دایکندی

اسلاید شو

--------------------
moisrex ------------------

اسلاید شو

معرفي سناتوران ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی خود روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی تعقیب می نماید*** این پایگاه تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری درولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری ولایت دایکندی با ما باشید** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشیم*** راه ارتباطی ما:adalat115@gmal.com

ابزار ساخت متن های متحرک

معرفی اعضای شورای ولایتی ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

آخرین نظرات
  • ۱۶ آبان ۰۰، ۲۲:۲۹ - منوچهر محمد عظیمی
    مرسی
  • ۷ اسفند ۹۹، ۰۹:۱۰ - من
    سلام

پروژه های تحت کار در ولایت دایکندی

نخبگان و محصلین ولایت دایکندی | چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ق.ظ

طبق اعلام اداره ولایت دایکندی پروژه های ذیل در  ولایت دایکندی تحت کار می باشد...



یک) پروژه پخته کاری فاز اول سرک قیر به طول ده کیلومتر تحت کار بوده ودر طی یک ماه تکمیل می شود

دو) سرک نیلی الی کوتل قوناق به شکل درجه دو درنقاط مختلف تحت کار بوده و شرکتها جدن کار می کند وقبلن به تمام شرکتها سپرده شده که هر شرکتی که کمکاری ویا تعلل کاری کند به گونه قانونی مورد جریمه قرار خواهد گرفت

سه) سرک عریض سازی و ترمیم از بازار چپراسک الی ورسیل تحت کار است

چهار) سرک پای تخاوی الی سر تخاوی تحت کاراست

پنج) سرک نیلی الی کجران تحت کار است که تیم کاری سه ماه است که در ساحه کار می کند.

شش ) پل 101 متری شکردره خدیر تحت کار است

هقت) کار بند برق سوختک به شدت جریان داشته وتا چند ماه تکمیل میشود.

هشت) برای میدان هوایی دایکندی 7میلیون دالر بودجه مشخص شده که کار آن عملن در بهار 96 شروع می شود.

نه ) کار تخصیص بودجه برای 11باب مکتب به شکل اساسی واسنتدرد از کمکهای کشورهندوستان نهای شده وفقط مرحله تحویلی اسناد از سوی ریاست معارف باقی مانده که به سفارت فرستاده شود.

ده) کار ساخت دو تعمیر مرکز خدمات برای مراجعین یکی برای دفتر ولایت و دیگری برای شهرداری نیلی شروع شده که بودجه مرکز خدمات برای دفتر ولایت از جانب یو ان دی پی تمویل میشود وپنج میلیون وهفت صد هزار افغانی است.

یازده) حدود 30 موسسه در بخشهای مختلف در ولایت دایکندی فعالیت جدی دارند که به عنوان نمونه موسسه ان سی ای در ولسوالی کیتی پروژه شبکه آبرسانی و بخشهای زراعتی کار می کند وموسسه اکسفام و او اچ دبلیو در بخش تقویت امرار معیشت خانمها در مرکز جدن کار می کند.

دوازده) موسسه آسایش جهانی به تعداد صدها باب سرپناه را در دایکندی تحت کار دارد.

سیزده) دو باب مکتب که از دوران سه والی گذشته نیمه کاره مانده بود به تلاش مقام ولایت بودجه آن از جانب موسسه شهدا تامین شده و کارش در حال تکمیل است.( لیسه سنگ موم ولیسه گنده نیگ)

چهارده) تعمیر تدریس پوهنخی تعلیم وتربیه دانشگاه دایکندی با بودجه 30میلیون افغانی کارش شروع شده

پانزده) تعمیر تدریسی پوهنخی زراعت با بودجه 43 میلیون افغانی به اعلان است.

شانزده) پروژه بند برق کته سنگ سروی شده وجدن تحت کار است که در پلان کار سال آینده شامل شود.

هفده) آمریت شهرسازی به ریاست تبدیل شده و در بستهای آن افزایش به عمل آمده

هجده) کار تهیه پلان استراتژیک شهر نیلی به همکاری وزارت شهرسازی آماده شده عنقریب تصویب ونهایی می شود.

نوزده) کار ساخت یک چوک در امتداد بازار کهنه وشهرک به مصرف دوصدهزار دالر از کمک ارگانهای محلی به شهرداری نیلی ساخته میشود.

بیست) کار ساخت چهار باب کلینیک در ولایت دایکندی به اثر تلاش های مقام ولایت از وزارت اقتصاد موافقه شده که قرارداد شروع کار آن دو روز قبل توسط مقام معاونت ولایت امضا شده و با تشریف آوردن مقام ولایت از کابل افتتاح خواهد شد.

بیست ویک) کار قیر ریزی ده کیلومتر سرک داخل شهرک در مرحله داوطلبی بوده وبه زودی مرحله تدارکاتی آن خلاص شده کارش شروع خواهد شد.

بیست و دو) کار اعمار دیوار احاطوی 80 مکتب تحت کار بوده وتعدادی شان شروع شده وتعدادی هم در مرحله قرار داد است.

بیست وسه) کار دو کلینیک BHC در اسکان و جوز ولسوالی میرامور نهای شده وعنقریب قرار داد خواهد شد.

بیست وچهار) برای مکاتب مرکز ولایت دایکندی یک هزار چوکی وتمام کلینیکهای دایکندی تجهیزات صحی ویک باب مکتب هشت صنفه نمونه برای دختران که جایش در لذیر تثبیت شده است؛ از جانب بیناد "تیکا" کشور ترکیه برای دایکندی در نظر گرفته شده که به زودی هیت این بنیاد جهت شروع کار و وعده های بیشتر برای مردم دایکندی به این ولایت سفر خواهد کرد.

  • نخبگان و محصلین ولایت دایکندی

اداره محلی دایکندی

وضعیت انکشاف و توسعه در دایکندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
این پایگاه: از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی، روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی ولایت دایکندی تعقیب می نماید*** این پایگاه: تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه: در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری از ولایت دایکندی با ما باشید*** این پایگاه: پذیرای مقالات وتحلیل های خبری شما برای نشر در اینجا می باشد*** این پایگاه: پیشنهادات شما را در مورد عرضه خدمات بهتر خود به دیده قدر مینگرد.*** اطلاع رسانی شما، این سایت را به دیگران موجب امتنان و خرسندی است*** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشد*** راه ارتباطی شما به ما: adalat115@gmail.com