پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

علی(ع) فرمود:« وَ اللهِ مَا یَنْتَفِعُ‏ بِهَذَا أُمَرَاؤُکُمْ وَ إِنَّکُمْ لَتَشُقُّونَ عَلَى أَنْفُسِکُمْ فِی دُنْیَاکُمْ وَ تَشْقَوْنَ بِهِ فِی أُخْرَاکُمْ:
به خدا سوگند امیران شما از این کار (تملق و چاپلوسی) سودی نمی‌برند. شما خود را در دنیا به رنج و زحمت می‌اندازید و در آخرت به این کار، شقی و بدبخت می‌شوید». (نهج البلاغه صبحی صالح، حکمت 37)
پیامبر اکرم(ص) فرمود: َ احْثُوا فِی وُجُوهِ الْمَدَّاحِینَ التُّرَاب‏: بر روی‌ چـاپلوسان سـتایشگر خاک‌ بپاشید‌! (نهج‌ البلاغه ابن ابی الحدید ج 17 ص 45 )

اسلاید شو

اسلاید شو

محمدضیا والی ولایت دایکندی

اسلاید شو

معرفی اجمالی علما و شخصیت های دایکندی

اسلاید شو

--------------------
moisrex ------------------

اسلاید شو

معرفي سناتوران ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی خود روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی تعقیب می نماید*** این پایگاه تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری درولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری ولایت دایکندی با ما باشید** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشیم*** راه ارتباطی ما:adalat115@gmal.com

ابزار ساخت متن های متحرک

معرفی اعضای شورای ولایتی ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

آخرین نظرات
  • ۱۶ آبان ۰۰، ۲۲:۲۹ - منوچهر محمد عظیمی
    مرسی
  • ۷ اسفند ۹۹، ۰۹:۱۰ - من
    سلام

مردم شریف و عزتمند و هیات رهبری اداره محلی ولایت دایکندی!..



بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و عزتمند و هیات رهبری اداره محلی ولایت دایکندی!

همان گونه که در جریان هستید بنا بود که اینجانب با تعدادی از وزرای محترم کابینه دولت جمهوری اسلامی افغانستان، مسولین بعضی از ادارات مستقل، وکلای مردم ولایت دایکندی در ولسی جرگه و تعدادی از همکاران به حضور مردم شریف ولایت دایکندی برسیم و با آن ها تجدید عهد کنیم. اما متاسفانه دو بار به دلایل مختلف و مشکلاتی که در این کشور وجود دارد به تاخیر افتاد. امروز با همراهان به وسیله بالگردهای وزارت محترم دفاع ملی ساعت 8 صبح عازم ولایت دایکندی شدیم و تا فضای ولسوالی شهرستان ولایت دایکندی رسیدیم، اما چنان که شاهد بودید، هوا بی نهایت نامساعد بود و بارندگی جریان داشت. به همین خاطر بنا به تصمیم سوق و اداره قوای هوایی وزارت دفاع ملی به کابل برگشتیم و بدین ترتیب یک بار دیگر این سفر تا مدت دیگر به تعویق افتاد.

لذا از یکایک مردم شریف ولایت دایکندی که در این هوای سرد به خصوص از سطح ولسوالی ها به استقبال هیات آمده بودند، مسولین اداره محلی به خصوص شخص جناب والی و همکاران شان، مسوولین امنیتی، اعضای شورای ولایتی، اعضای شورای علما، اعضای نهادهای مدنی و احزاب سیاسی، اعضای انجمن های زنان، نمایندگان ولسوالی های ناومیش و گیزاب و کلیه کسانی که به نحوی در این راستا متقبل زحمت شدند، عذر می خواهم و از ابراز احساسات و بزرگواری شان قدردانی می کنم.

بدیهی است این سفر در وقت مناسب و با آمادگی های بیشتر صورت خواهد گرفت و به بزرگواری های مردم پاسخ داده خواهد شد. زیرا این سفر بنا بود در پی تصمیم کابینه دولت جمهوری اسلامی افغانستان مبنی بر پاسخگویی رهبری حکومت به خصوص به ولایات کمتر انکشاف یافته و انکشاف متوازن در این ولایات صورت بگیرد. هم چنین تعدادی از اعضای محترم کابینه نیز علاوه بر افتتاح چندین پروژه انکشافی، نویدهای امیدوارکننده ای برایم مردم ولایت دایکندی و مناطق مرکزی داشتند که متاسفانه به تاخیر افتاد.

هیات رهبری حکومت وحدت به تمام تعهداتی که در قبال مردم دارند و به تمام وعده هایی که قبلا سپرده اند، پای بند هستند و تصمیم قاطع دارند که در آستانه تطبیق کمک های جامعه جهانی که در کنفرانس بروکسل وعده داده شد، مطالبات تمام مردم افغانستان را در نظر گرفته و تصمیمات و برنامه ریزی های بعدی خود را مطابق خواست های مردم عیار نماید. انکشاف متوازن، تحقق عدالت اجتماعی و بیرون شدن مناطق مرکزی از زندان طبیعی از مهم ترین خواست های مردم و نیز از مهم ترین آرزوهای هیات رهبری حکومت هستند. امیدواریم که بتوانیم در حکومت وحدت ملی گام های موثری دراین زمینه ها برداریم. تا به بخشی از دردها و رنج های مردم خویش پاسخ گفته باشیم.

یک بار دیگر از یکایک مردم ولایت دایکندی به خصوص کسانی که به دلیل بهتر انجام شدن این سفر، متقبل زحمات فراوان در این فضای سرد و زمستانی شدند، پوزش می طلبم و امیدوارم که بتوانیم این سفر را در زمان مناسب انجام دهیم. هم چنین از تمامی همراهان و همکاران به خصوص اعضای کابینه، اعضای شورای ملی و نمایندگان برخی از ادارات مرکزی که در این سفر حضور داشتند، قدردانی می کنم که با احساس مسولیت و علاقمندی تمام قبول زحمت کردند و بنا بود که به حضور مردم ولایت دایکندی برسند و نیز از واحدهای دومی خویش نیز بررسی داشته باشند، ولی متاسفانه موفق نشدیم.

سرور دانش

معاون دوم ریاست جمهوری اسلامی افغانستان

4 قوس 1395

  • نخبگان و محصلین ولایت دایکندی

شخصیت های دایکندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
این پایگاه: از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی، روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی ولایت دایکندی تعقیب می نماید*** این پایگاه: تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه: در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری از ولایت دایکندی با ما باشید*** این پایگاه: پذیرای مقالات وتحلیل های خبری شما برای نشر در اینجا می باشد*** این پایگاه: پیشنهادات شما را در مورد عرضه خدمات بهتر خود به دیده قدر مینگرد.*** اطلاع رسانی شما، این سایت را به دیگران موجب امتنان و خرسندی است*** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشد*** راه ارتباطی شما به ما: adalat115@gmail.com