پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

علی(ع) فرمود:« وَ اللهِ مَا یَنْتَفِعُ‏ بِهَذَا أُمَرَاؤُکُمْ وَ إِنَّکُمْ لَتَشُقُّونَ عَلَى أَنْفُسِکُمْ فِی دُنْیَاکُمْ وَ تَشْقَوْنَ بِهِ فِی أُخْرَاکُمْ:
به خدا سوگند امیران شما از این کار (تملق و چاپلوسی) سودی نمی‌برند. شما خود را در دنیا به رنج و زحمت می‌اندازید و در آخرت به این کار، شقی و بدبخت می‌شوید». (نهج البلاغه صبحی صالح، حکمت 37)
پیامبر اکرم(ص) فرمود: َ احْثُوا فِی وُجُوهِ الْمَدَّاحِینَ التُّرَاب‏: بر روی‌ چـاپلوسان سـتایشگر خاک‌ بپاشید‌! (نهج‌ البلاغه ابن ابی الحدید ج 17 ص 45 )

اسلاید شو

اسلاید شو

محمدضیا والی ولایت دایکندی

اسلاید شو

معرفی اجمالی علما و شخصیت های دایکندی

اسلاید شو

--------------------
moisrex ------------------

اسلاید شو

معرفي سناتوران ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی خود روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی تعقیب می نماید*** این پایگاه تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری درولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری ولایت دایکندی با ما باشید** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشیم*** راه ارتباطی ما:adalat115@gmal.com

ابزار ساخت متن های متحرک

معرفی اعضای شورای ولایتی ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

آخرین نظرات
  • ۱۶ آبان ۰۰، ۲۲:۲۹ - منوچهر محمد عظیمی
    مرسی
  • ۷ اسفند ۹۹، ۰۹:۱۰ - من
    سلام

محمو بلیغ وزیر فواید عامه :پروژه های مهمی را در ولایت بامیان تطبیق و عملی ساختم

نخبگان و محصلین ولایت دایکندی | جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ق.ظ

وزیر فواید عامه در  صفحه فیسبوک خود نوشت امروز خرسندم که به تمام وعده های که در مورد ولایت بامیان دادم  اجرا شده است...


١- سرک دره صوف یکاولنگ به طول ١٧٨ کیلومتر در جلسه دیشب کمیسیون تدارکات ملی منظور شد و هفته پیش رو قرارداد آن امضاء می شود.

٢- قسمت دوم سرک گردندیوال به طول ٦٠ کیلومتر قرارداد و کارش امسال رسما شروع شده و فعلا به شدت جریان دارد.

٣- سرک دوشی بامیان: سال گذشته بعد از مذاکرات طولانی و مفصل با بانک جهانی موفق شدیم ٢٥٠ میلیون دالر بابت سرک دوشی بامیان و ترمیم مسیر سالنگ بگیریم و بعد از منظوری بودجه بلافاصله دیزاین و سروی پروژه را شروع کردیم. هم اکنون، قسمت اول این سرک تمام کارهای تدارکاتی اش تکمیل شده و در اداره تدارکات ملی است و در یکی از جلسات پیش روی این کمیسیون مطرح و انشالله منظور و قرارداد آن امضاء خواهد شد. قسمت دوم و ششم در جریان همین ماه به اعلان تدارکاتی سپرده خواهد شد.

٤- سرک بند امیر به طول ١٤ کیلومتر: سروی و دیزاین آن تکمیل و تعهد اولیه کشور هندوستان جهت تخصیص وجوه مالی گرفته شده است. دیزاین و طرح نهایی هم اکنون تحت بررسی نهایی دولت هندوستان است.

٥- مطالعات امکان سنجی سرک یکاولنگ- نیلی- ترینکوت و قندهار به طول بیش از ٥٥٠ کیلومتر تحت پروسه مطالعات امکان سنجی قرار دارد.

٦- قسمت دوم سرک میدان- کابل به طول ٨٢ کیلومتر هم امسال تکمیل و رسما افتتاح گردید.

٧- سرک تی بوتی داخل شهر بامیان تکمیل و به بهره برداری سپرده شده است.

 

البته پروژه هایی که ذکر شد تنها مختص ولایت بامیان بوده و برنامه های بزرگ دیگری برای سایر مناطق مرکزی روی دست است که در وقت خودش به اطلاع هموطنان عزیز رسانیده می شود.

 


 


  • نخبگان و محصلین ولایت دایکندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
این پایگاه: از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی، روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی ولایت دایکندی تعقیب می نماید*** این پایگاه: تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه: در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری از ولایت دایکندی با ما باشید*** این پایگاه: پذیرای مقالات وتحلیل های خبری شما برای نشر در اینجا می باشد*** این پایگاه: پیشنهادات شما را در مورد عرضه خدمات بهتر خود به دیده قدر مینگرد.*** اطلاع رسانی شما، این سایت را به دیگران موجب امتنان و خرسندی است*** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشد*** راه ارتباطی شما به ما: adalat115@gmail.com