پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

علی(ع) فرمود:« وَ اللهِ مَا یَنْتَفِعُ‏ بِهَذَا أُمَرَاؤُکُمْ وَ إِنَّکُمْ لَتَشُقُّونَ عَلَى أَنْفُسِکُمْ فِی دُنْیَاکُمْ وَ تَشْقَوْنَ بِهِ فِی أُخْرَاکُمْ:
به خدا سوگند امیران شما از این کار (تملق و چاپلوسی) سودی نمی‌برند. شما خود را در دنیا به رنج و زحمت می‌اندازید و در آخرت به این کار، شقی و بدبخت می‌شوید». (نهج البلاغه صبحی صالح، حکمت 37)
پیامبر اکرم(ص) فرمود: َ احْثُوا فِی وُجُوهِ الْمَدَّاحِینَ التُّرَاب‏: بر روی‌ چـاپلوسان سـتایشگر خاک‌ بپاشید‌! (نهج‌ البلاغه ابن ابی الحدید ج 17 ص 45 )

اسلاید شو

اسلاید شو

محمدضیا والی ولایت دایکندی

اسلاید شو

معرفی اجمالی علما و شخصیت های دایکندی

اسلاید شو

--------------------
moisrex ------------------

اسلاید شو

معرفي سناتوران ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی خود روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی تعقیب می نماید*** این پایگاه تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری درولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری ولایت دایکندی با ما باشید** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشیم*** راه ارتباطی ما:adalat115@gmal.com

ابزار ساخت متن های متحرک

معرفی اعضای شورای ولایتی ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

آخرین نظرات
  • ۱۶ آبان ۰۰، ۲۲:۲۹ - منوچهر محمد عظیمی
    مرسی
  • ۷ اسفند ۹۹، ۰۹:۱۰ - من
    سلام

بی توجهی ادارات دایکندی در پرداخت عواید شهرداری

نخبگان و محصلین ولایت دایکندی | يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲ ق.ظ

صبح دیروز ریاست امور شهرسازی دایکندی با برگزاری کنفرانس تحت عنوان راهکارهای توسعه شهری پلان های استراتیژی سال 1396...
 



ادارات دولتی عواید شهرداری را پرداخت نکرده است و این یکی از مشکلات فراروی اداره شهرداری بحساب می آید.

صبح دیروز ریاست امورشهرسازی دایکندی با برگزاری کنفرانس تحت عنوان راهکارهای توسعه شهری پلان های استراتیژی سال 1396 شانرا ارایه کردند عبدالقادر دانشیار رییس امور شهرسازی دایکندی هدف از برگزاری این کنفرانس را تبادل افکار و تجربیات عنوان داشت گفت :" تبادل تجربیات وافکار ارایه راه حل ها درکنفرانس ها موثر بوده و راه حل خوبی برای مشکلات دریافت میشود".

دراین کنفرانس قادر شریفی زاده نماینده اداره شهرداری نیز طی پریزنتیشن از عدم همکاری ادارات دراین ولایت خبرداده و گفتند :" ادارات دولتی عواید شهرداری را به موقع پرداخت نمیکنند ".

وی افزود :" دروقت و زمانش اگر محصول مالیات پرداخت شود ارایه خدمات درست صورت خواهد گیرفت و عدم پرداخت مالیات نشان دهنده عدم اعتماد مردم به اداره شهرداری است ".

اما محمدعیسی باتوریان رییس خدمات تخنیکی و سکتوری دایکندی و نماینده ولایت دراین کنفرانس اداره شهرداری را ضعیف دانسته گفت :" هیچ وقتی عواید خوب درشهرداری جمع نمیشه و هیچ وقتی زمین تحت مدیریت نمیرود مگر اینکه شهرداری مدیریت خوده خوب بسازه اعتماد مردم را کسب کنه ".

وی همچنان میگوید :" هزاران بگومگو های دراداره شهرداری وجود دارد که تاکنون لاینحل(حل نشده ) مانده است " .

بااین حال محمدهاشم علی زاده رییس موسسه تحصیلات عالی ناصرخسرو گفت :" هرکس کوشش میکنند که به نحوه مشکل بوجود آمده را بالای دیگران بیندازه و خودش را بیرون بکشه ، مشکلات شهر نیلی وآینده نگری آن آیا تنها شهرداری اینجا مقصر بوده ؟ دیگر نهاد ها کجا بوده ؟".

این درحالیست که عبدالقادر دانشیار رییس امورشهرسازی دایکندی نیلی را یک منطقه دست نخورده دانسته گفت :" درصورتیکه اراده باشد در نیلی بهترین شهر با بهترین معیار میتوانیم بسازیم".

گزارش از مرتضی حسینی

  • نخبگان و محصلین ولایت دایکندی

وضعیت انکشاف و توسعه در دایکندی

نظرات  (۱)

  • آموزشی-تفریحی
  • درود برشما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    این پایگاه: از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی، روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی ولایت دایکندی تعقیب می نماید*** این پایگاه: تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه: در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری از ولایت دایکندی با ما باشید*** این پایگاه: پذیرای مقالات وتحلیل های خبری شما برای نشر در اینجا می باشد*** این پایگاه: پیشنهادات شما را در مورد عرضه خدمات بهتر خود به دیده قدر مینگرد.*** اطلاع رسانی شما، این سایت را به دیگران موجب امتنان و خرسندی است*** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشد*** راه ارتباطی شما به ما: adalat115@gmail.com