پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

علی(ع) فرمود:« وَ اللهِ مَا یَنْتَفِعُ‏ بِهَذَا أُمَرَاؤُکُمْ وَ إِنَّکُمْ لَتَشُقُّونَ عَلَى أَنْفُسِکُمْ فِی دُنْیَاکُمْ وَ تَشْقَوْنَ بِهِ فِی أُخْرَاکُمْ:
به خدا سوگند امیران شما از این کار (تملق و چاپلوسی) سودی نمی‌برند. شما خود را در دنیا به رنج و زحمت می‌اندازید و در آخرت به این کار، شقی و بدبخت می‌شوید». (نهج البلاغه صبحی صالح، حکمت 37)
پیامبر اکرم(ص) فرمود: َ احْثُوا فِی وُجُوهِ الْمَدَّاحِینَ التُّرَاب‏: بر روی‌ چـاپلوسان سـتایشگر خاک‌ بپاشید‌! (نهج‌ البلاغه ابن ابی الحدید ج 17 ص 45 )

اسلاید شو

اسلاید شو

محمدضیا والی ولایت دایکندی

اسلاید شو

معرفی اجمالی علما و شخصیت های دایکندی

اسلاید شو

--------------------
moisrex ------------------

اسلاید شو

معرفي سناتوران ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی خود روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی تعقیب می نماید*** این پایگاه تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری درولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری ولایت دایکندی با ما باشید** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشیم*** راه ارتباطی ما:adalat115@gmal.com

ابزار ساخت متن های متحرک

معرفی اعضای شورای ولایتی ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

آخرین نظرات
  • ۱۶ آبان ۰۰، ۲۲:۲۹ - منوچهر محمد عظیمی
    مرسی
  • ۷ اسفند ۹۹، ۰۹:۱۰ - من
    سلام

استاد دانش، معاون تیم دولت ساز خواستار رعایت اصول اخلاقی و قانون شد

نخبگان و محصلین ولایت دایکندی | پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۵ ق.ظ

در شرایطی که مبارزات انتخاباتی نامزدان ریاست جمهوری در سطح کشور آغاز شده و هر روز تبلیغات تیم های انتخاباتی اوج بیشتری می یابد، از همه هواداران، طرفداران و کمپاینران تیم «دولت ساز» به طور جدی انتظار دارم که اصول ذیل را رعایت کنند...

 

1. دفاع از قانون اساسی، نظام سیاسی کشور، ارزش های دینی و ملی و دستاوردهای 18 ساله اخیر یک مسئولیت ملی ما است. در همه تبلیغات بر حفاظت از این ارزش ها تأکید کنید.

2. از احساسات قومی سوء استفاده نکنیم. تفرقه ملی را دامن نزنیم. وحدت ملی را یک اصل بدانیم و نه صرفا یک شعار. خرابی های این کشور با تعصب و تشدید شکاف های اجتماعی و قومی آباد نمی شود. امروز تیکه داری قومی رنگ خود را باخته است. آهنگ رو به رشد نسل جوان کشور، ارزشمدارانه، واقعبینانه و انسان گرایانه است. باید به آن ارج بگذاریم.

3. هرگز به مردم دروغ نگویید. باید با صداقت و پاکی تبلیغات خود را به پیش ببرید. مردم آنقدر نادان وساده نیستند که سخنان دروغ را باور کنند. دروغ به هر انگیزه و هدفی که باشد دروغ است و دروغ بودن آن زود آشکار می شود.

4. از تخریب رقیبان و یا نسبت دادن اتهامات و شایعات غیر اخلاقی پرهیز کنید. بگذارید دیگران در باره ما سیاه نمایی کنند ولی مردم از همه چیز باخبرند. در مقابل این سیاه نمایی ها وادار به عکس العمل غیر اخلاقی نشوید. سیاه مطلق و سفید مطلق وجود ندارد. تیم های دیگر هم از نقطه های مثبت برخوردارند هرچند به نظر ما هیچ کدام آن ها توانایی رهبری و مدیریت چالش های موجود کشور را ندارند.

5. حرمت شکنی ممنوع است. حفظ حرمت انسان ها و احترام به انسانیت، یک ارزش است و ما به این ارزش باید پایبند باشیم. آبرو و حیثیت شخصی و حریم خصوصی افراد نباید مورد تعرض قرار گیرد. شکستن حرمت افراد باعث می شود که حرمت شما نیز شکسته شود.

6. به مردم وعده های غیر عملی و نشدنی ندهید. برخی عادت دارند برای جلب رأی به مردم وعده هایی بدهند که خود می دانند که عمل به آن وعده ها از توان شان خارج است. ما برای کشور دیدگاه، دورنما، پالیسی و برنامه داشته ایم و داریم و باید به مردم بگوییم که تمام تلاش و توان خود را به کار می گیریم که آن ها را عملی بسازیم و از مشکلات مردم و کشور بکاهیم اما ادعای معجزه نداریم و وعده های فریبنده نمی دهیم.

 

7. برجستگی ها و ویژگی های تیم «دولت ساز» را آنچنان که هست و بدون مبالغه بیان کنید. تیم دولت ساز در طول سال های سختی و عسرت گذشته، کارآیی خود را به اثبات رسانده است. کارکردها و دستاوردهای حکومت را مستند بیان کنید.

8. هیچ کسی ادعا ندارد که در کارهای حکومت نقص و کاستی و یا سهو و غفلتی وجود ندارد. اعتراضات و انتقادات مردم را باید شنید و با استدلال پاسخ داد. کسانی هستند که ذهنیت های قالب یافته و قضاوت های از پیش تعیین شده دارند. در قناعت دادن آنان هیچ زحمت نکشید چون تصمیم دارند که نپذیرند.

خیمه تحصن اعتراضی فعالین مدنی دایکندی وارد چهارمین روز شد,

گوشی شنوایی وجود ندارند، تا کنون نه دولت محلی و نه مرکزی هیچ پاسخی به خواسته های فعالین مدنی دایکندی نداده است


  • نخبگان و محصلین ولایت دایکندی

اخبار افغانستان و جهان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
این پایگاه: از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی، روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی ولایت دایکندی تعقیب می نماید*** این پایگاه: تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه: در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری از ولایت دایکندی با ما باشید*** این پایگاه: پذیرای مقالات وتحلیل های خبری شما برای نشر در اینجا می باشد*** این پایگاه: پیشنهادات شما را در مورد عرضه خدمات بهتر خود به دیده قدر مینگرد.*** اطلاع رسانی شما، این سایت را به دیگران موجب امتنان و خرسندی است*** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشد*** راه ارتباطی شما به ما: adalat115@gmail.com