پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

علی(ع) فرمود:« وَ اللهِ مَا یَنْتَفِعُ‏ بِهَذَا أُمَرَاؤُکُمْ وَ إِنَّکُمْ لَتَشُقُّونَ عَلَى أَنْفُسِکُمْ فِی دُنْیَاکُمْ وَ تَشْقَوْنَ بِهِ فِی أُخْرَاکُمْ:
به خدا سوگند امیران شما از این کار (تملق و چاپلوسی) سودی نمی‌برند. شما خود را در دنیا به رنج و زحمت می‌اندازید و در آخرت به این کار، شقی و بدبخت می‌شوید». (نهج البلاغه صبحی صالح، حکمت 37)
پیامبر اکرم(ص) فرمود: َ احْثُوا فِی وُجُوهِ الْمَدَّاحِینَ التُّرَاب‏: بر روی‌ چـاپلوسان سـتایشگر خاک‌ بپاشید‌! (نهج‌ البلاغه ابن ابی الحدید ج 17 ص 45 )

اسلاید شو

اسلاید شو

محمدضیا والی ولایت دایکندی

اسلاید شو

معرفی اجمالی علما و شخصیت های دایکندی

اسلاید شو

--------------------
moisrex ------------------

اسلاید شو

معرفي سناتوران ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی خود روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی تعقیب می نماید*** این پایگاه تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری درولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری ولایت دایکندی با ما باشید** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشیم*** راه ارتباطی ما:adalat115@gmal.com

ابزار ساخت متن های متحرک

معرفی اعضای شورای ولایتی ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

آخرین نظرات
  • ۱۶ آبان ۰۰، ۲۲:۲۹ - منوچهر محمد عظیمی
    مرسی
  • ۷ اسفند ۹۹، ۰۹:۱۰ - من
    سلام

باز نشر مشاجره لفظی بین اشرف غنی و عنایت الله حفیظ

نخبگان و محصلین ولایت دایکندی | يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۵۱ ب.ظ

مشاجره لفظی بین رییس جمهور غنی و عنایت الله حفیظ رییس شورای اجرایی حزب کار و توسعه بر سر مذاکرات صلح با مخالفان مردم در ارگ ریاست جمهوری بوقوع پیوست...

آقای اشرف غنی بخاطرصلح باسران و نماینده های احزاب سیاسی و متنفذین قومی جلسه را برگزار نموده بود که در این جلسه سوالات زیر مطرح گردید:

مذاکرات صلح در کجا (کابل، اسلام آباد، امارات عربی و یا چین) تدویر گردد؟

شورای صلح نیاز به چی نوع تغییرات دارد؟

برای صلح یک هیات انتخاب شود و این هیات با کدام معیارها عمل کند؟

محتوای مذاکرات چه باشد و کدام مسایل مطرح شود؟

درس های عمده از گذشته در راستای صلح چیست؟

 

اشرف غنی تاکید نمود که احزاب سیاسی پیرامون این سولات نظریات خود را تا دو روز دیگر کتبا با ما شریک سازند.

بعد از صحبت های اشرف غنی احمدزی نماینده حزب کار و توسعه با این سوال صحبت های خود را آغاز نمود:

مساله اول:

آقای رییس جمهور این را واضح نساختید که صلح با کی؟ با طالب؟ با القاعده؟ با داعش؟ با مافیای مواد مخدر؟ با دزدان و رهزنان؟ و…؟ که باید روشن شود.

 

مساله دوم:

نماینده حزب کار و توسعه موضوع ناعادلانه بودن کابینه پیشنهادی حکومت وحدت ملی را مطرح نمود که در این کابینه به حق اکثریت اقوام و ملیت های افغانستان بی عدالتی صورت گرفته مخصوصاً به ملت عزتمند هزاره، در کاببنه فعلی به اندازه شعاع وجودی و نفوس شان سهم داده نشده است.

 

مساله سوم:

خواست ما این است کسانیکه مشروعیت انتخابات را زیر سوال بردند، دست به تقلب زدند، این پروسه دمکراتیک و ملی را بد نام ساختند و آرای ملت شریف افغانستان را به تمسخر گرفتند باید به پای میز محاکمه کشانده شوند.

مساله چهارم:

باید در قانون انتخابات و قانون احزاب سیاسی تغییرات وارد شود.

اگر به مسایل مطروحه مخصوصاً در کابینه غیر عادلانه و متعصبانه تغییرات و تعدیلات به وجود نیاید و توجه جدی نشود حزب کار و توسعه به همکاری مردم شریف و عدالتخواه افغانستان در مقابل سیاست های ضد انسانی و سیاست متعصبانه شما ایستاد اند.

 

صحبت های نماینده حزب کار و توسعه رییس جمهور غنی را سخت برآشفت و بلند شد گفت شما با شصت و پنچ هزار نفر عضو خود، مرا که نماینده سی میلیون نفر هستم اخطار می دهید؟

نماینده حزب کار و توسعه در جواب گفت که شما تحمل حرف های ما را ندارید چطور جنایات، انتحار، انفجار و قتل مردم بیگناه افغانستان را تحمل می کنید؟

در نتیجه رییس جمهور غنی با عصبانیت تمام جلسه را بدون خداحافظی و نتیجه گیری ترک گفت.

داخل ارگ ریاست جمهوری

منبع: آریانا نیوز - زمان انتشار : 15 حوت , 1393

  • نخبگان و محصلین ولایت دایکندی

اخبار افغانستان و جهان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
این پایگاه: از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی، روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی ولایت دایکندی تعقیب می نماید*** این پایگاه: تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه: در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری از ولایت دایکندی با ما باشید*** این پایگاه: پذیرای مقالات وتحلیل های خبری شما برای نشر در اینجا می باشد*** این پایگاه: پیشنهادات شما را در مورد عرضه خدمات بهتر خود به دیده قدر مینگرد.*** اطلاع رسانی شما، این سایت را به دیگران موجب امتنان و خرسندی است*** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشد*** راه ارتباطی شما به ما: adalat115@gmail.com