پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

علی(ع) فرمود:« وَ اللهِ مَا یَنْتَفِعُ‏ بِهَذَا أُمَرَاؤُکُمْ وَ إِنَّکُمْ لَتَشُقُّونَ عَلَى أَنْفُسِکُمْ فِی دُنْیَاکُمْ وَ تَشْقَوْنَ بِهِ فِی أُخْرَاکُمْ:
به خدا سوگند امیران شما از این کار (تملق و چاپلوسی) سودی نمی‌برند. شما خود را در دنیا به رنج و زحمت می‌اندازید و در آخرت به این کار، شقی و بدبخت می‌شوید». (نهج البلاغه صبحی صالح، حکمت 37)
پیامبر اکرم(ص) فرمود: َ احْثُوا فِی وُجُوهِ الْمَدَّاحِینَ التُّرَاب‏: بر روی‌ چـاپلوسان سـتایشگر خاک‌ بپاشید‌! (نهج‌ البلاغه ابن ابی الحدید ج 17 ص 45 )

اسلاید شو

اسلاید شو

محمدضیا والی ولایت دایکندی

اسلاید شو

معرفی اجمالی علما و شخصیت های دایکندی

اسلاید شو

--------------------
moisrex ------------------

اسلاید شو

معرفي سناتوران ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی خود روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی تعقیب می نماید*** این پایگاه تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری درولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری ولایت دایکندی با ما باشید** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشیم*** راه ارتباطی ما:adalat115@gmal.com

ابزار ساخت متن های متحرک

معرفی اعضای شورای ولایتی ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

آخرین نظرات
  • ۱۶ آبان ۰۰، ۲۲:۲۹ - منوچهر محمد عظیمی
    مرسی
  • ۷ اسفند ۹۹، ۰۹:۱۰ - من
    سلام

نبیل: من اسناد میلیون ها دالر اخاذی و خیانت غنی را در محکمه یی ، علنی عرضه می کنم

نخبگان و محصلین ولایت دایکندی | پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۳ ق.ظ

نبیل: خواهان تعویق یک هفته ای انتخابات ریاست جمهوری شده و گفته است «من پیشنهاد می کنم، انتخابات یک هفته به تعویق بیفتد و من اسناد میلیون ها دالر اخاذی و خیانت ایشان را در محکمه یی علنی عرضه می کنم.»...

رحمت الله نبیل، یکی از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری گفته است که اسناد معتبری در مورد رابطه نزدیک رئیس جمهور غنی با شبکه حقانی دارد.

بعد از اظهارات رئیس جمهور در مورد این که برای رحمت الله نبیل و داکتر عبدالله عبدالله باید محکمه خاص ایجاد شود، آقای نبیل به آن واکنش نشان داده است.

رئیس پیشین امنیت ملی در صفحه فیس بوکش گفته است که «آقای محمد اشرف غنی، تهدید کرده که در صورت پیروزی اش، من و عبدالله را به دلیل قضیه رهایى خلیل فیروزى در مقابل پول به محکمه می فرستد، به همان محکمه یی که تروریستان را برائت داده و جاسوس و دزد را با اخاذی برای کمپاینش، آزاد می کند.» نبیل خواهان تعویق یک هفته ای انتخابات ریاست جمهوری شده و گفته است «من پیشنهاد می کنم، انتخابات یک هفته به تعویق بیفتد و من اسناد میلیون ها دالر اخاذی و خیانت ایشان را در محکمه یی علنی عرضه می کنم.»

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به رابطه نزدیک رئیس جمهور غنی با شبکه حقانی اشاره کرده و می گوید «از گرفتن پول از «آى اس آى» در کمپاین هاى سال ٢٠١۴ گرفته تا به پیشفروش قرار دادها و روابطش با شبکه تروریستى حقانى.»

در ادامه آمده است «بعدش مردم ما قضاوت کنند که کیها قابل محاکمه هستند؟! مردم ما قضیه خلیل فیروزى و شهرک هوشمند را حتمن به خاطر دارند! اگر اعضاى بلند پایه تیمش در قضیه گرفتن پول از خلیل فیروزى دخیل نبودند باز ایشان حق به جانب هستند، در غیر آن خود داکتر اشرف غنى باید جوابگو باشند.»

 

رئیس پیشین امنیت ملی می گوید «خط دیورند و نصب سیم خاردار در خاک افغانستان باشد سر جایش. یالله “دا گز او دا میدان”. اما بهترین محکمه وجدان است، اگر هنوز ذره یی وجدان در ایشان هست سر در گریبان خود فرو کنند. به قول شاعر شهید قهار عاصی؛ بگو به خاک‌فروش که این دیار تحمّل ندارد از این پس سفارشاتِ برون‌مرزیِ خیانت را. و و هیچ فرعونی در این جفاکده چادر نمی‌تواند زد.» دسته انتخاباتی «دولت ساز» به رهبری محمد اشرف غنی و ریاست جمهوری تا حال در این رابطه واکنش نشان نداده است.

منبع: صفحه فیس رئیس پیشین امنیت ملی آقای نبیل

منبع: شفقنا افغانستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
این پایگاه: از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی، روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی ولایت دایکندی تعقیب می نماید*** این پایگاه: تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه: در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری از ولایت دایکندی با ما باشید*** این پایگاه: پذیرای مقالات وتحلیل های خبری شما برای نشر در اینجا می باشد*** این پایگاه: پیشنهادات شما را در مورد عرضه خدمات بهتر خود به دیده قدر مینگرد.*** اطلاع رسانی شما، این سایت را به دیگران موجب امتنان و خرسندی است*** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشد*** راه ارتباطی شما به ما: adalat115@gmail.com