پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

علی(ع) فرمود:« وَ اللهِ مَا یَنْتَفِعُ‏ بِهَذَا أُمَرَاؤُکُمْ وَ إِنَّکُمْ لَتَشُقُّونَ عَلَى أَنْفُسِکُمْ فِی دُنْیَاکُمْ وَ تَشْقَوْنَ بِهِ فِی أُخْرَاکُمْ:
به خدا سوگند امیران شما از این کار (تملق و چاپلوسی) سودی نمی‌برند. شما خود را در دنیا به رنج و زحمت می‌اندازید و در آخرت به این کار، شقی و بدبخت می‌شوید». (نهج البلاغه صبحی صالح، حکمت 37)
پیامبر اکرم(ص) فرمود: َ احْثُوا فِی وُجُوهِ الْمَدَّاحِینَ التُّرَاب‏: بر روی‌ چـاپلوسان سـتایشگر خاک‌ بپاشید‌! (نهج‌ البلاغه ابن ابی الحدید ج 17 ص 45 )

اسلاید شو

اسلاید شو

محمدضیا والی ولایت دایکندی

اسلاید شو

معرفی اجمالی علما و شخصیت های دایکندی

اسلاید شو

--------------------
moisrex ------------------

اسلاید شو

معرفي سناتوران ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی خود روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی تعقیب می نماید*** این پایگاه تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری درولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری ولایت دایکندی با ما باشید** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشیم*** راه ارتباطی ما:adalat115@gmal.com

ابزار ساخت متن های متحرک

معرفی اعضای شورای ولایتی ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

آخرین نظرات
  • ۱۶ آبان ۰۰، ۲۲:۲۹ - منوچهر محمد عظیمی
    مرسی
  • ۷ اسفند ۹۹، ۰۹:۱۰ - من
    سلام

حضور 65 درصدی مردم دایکندی در انتخابات ریاست جمهوری

نخبگان و محصلین ولایت دایکندی | سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۳۳ ب.ظ

مسئولان در کمیسیون انتخابات ولایت دایکندی می‌گویند که بر اساس آمار نهایی، 121 هزار و 544 تن در این ولایت در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و رأی خود را به صندوق‌ها ریخته‌اند که یک حضور 65 درصدی را نشان می‌دهد...

حضور 65 درصدی مردم دایکندی در انتخابات ریاست جمهوری؛ 121 هزار و 544 تن رأی‌ داده‌اند

امین‌الله حبیبی، رئیس دفتر ولایتی کمیسیون انتخابات در ولایت دایکندی به خبرنگار آوا گفت: طبق آخرین آمار، در ولایت دایکندی 121 هزار و 544 تن به پای صندوق‌های رای رفتند که بیش از 50 درصدشان را بانوان تشکیل می‌دهند.

آمار و ارقام شرکت‌کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری در ولسوالی‌های ده گانه ولایت دایکندی به این شرح است:

نیلی: 12 هزار و 196 تن

میرامور: 22 هزار و 154

شهرستان: 17 هزار و 228

اشترلی: 16 هزار و 988

سنگ تخت و بندر: 13هزار و 501

خدیر: 13هزار و 411

کجران: 5 هزار و 93

کیتی: 11 هزار و 455

پاتو:5 هزار و 480

ناوه میش: 4 هزار و 38.

 

این در حالی است که پیش از این، رییس دفتر ولایتی کمیسیون انتخابات در ولایت دایکندی به خبرنگار آوا اعلام کرده بود، طبق آمار اولیه، از ۱۸۷ هزار و ۳۲۲ تنی که در پروسه انتخابات ثبت‌نام کردند، بیش ۱۱۸ هزار تن پای صندوق‌های رأی رفتند و رای‌شان را به نفع کاندید مورد نظر استفاده کردند.

در عین حال، حبیبی ادامه داد، تمام مواد حساس و غیرحساس انتخاباتی از ولسوالی‌های دایکندی به مرکز ولایت انتقال یافته و در گدام ریاست کمیسیون ذخیره شده است.

وی افزود، روند انتقال فورمه نتایج مراکز و محلات ولایت دایکندی نیز به سیستم مرکزی شروع شده که تا شب گذشته پایان یافته است.

  • نخبگان و محصلین ولایت دایکندی

خبرهای مهم ولایت دایکندی

نظرات  (۱)

 یکی از شهروندان این ولایت می گوید در میدان هوایی خاکی، چه لزومی دارد که فرش قرمز را روی خاک بیاندازند؟. مسئولین حکومتی وقتی وارد دایکندی می‌شوند، به جای اینکه پا روی فرش قرمز بگذارند، از خجالت باید آب شوند. اگر بنده مسئول تشریفات میدان هوایی دایکندی بودم، زیر پای مسئولین حکومتی که به دایکندی می‌آمدند، به جای فرش قرمز، گِل و لای فرش می‌کردم.

چندی پیش عکسی از فرش قرمز در میدان هوایی منتشر شد که گویا هر مهمان ویژه ای که به این ولایت می آیند مسئولین تشریفات این فرودگاه آن را روی زمین خاکی فرودگاه پهن می کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
این پایگاه: از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی، روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی ولایت دایکندی تعقیب می نماید*** این پایگاه: تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه: در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری از ولایت دایکندی با ما باشید*** این پایگاه: پذیرای مقالات وتحلیل های خبری شما برای نشر در اینجا می باشد*** این پایگاه: پیشنهادات شما را در مورد عرضه خدمات بهتر خود به دیده قدر مینگرد.*** اطلاع رسانی شما، این سایت را به دیگران موجب امتنان و خرسندی است*** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشد*** راه ارتباطی شما به ما: adalat115@gmail.com