پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

این پایگاه در حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد و از طریق نشر حقایق، نقد منصفانه و تحلیل های علمی ، روحیه حسابدهى و مسئولیت پذیری را تعقیب می نماید

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی

علی(ع) فرمود:« وَ اللهِ مَا یَنْتَفِعُ‏ بِهَذَا أُمَرَاؤُکُمْ وَ إِنَّکُمْ لَتَشُقُّونَ عَلَى أَنْفُسِکُمْ فِی دُنْیَاکُمْ وَ تَشْقَوْنَ بِهِ فِی أُخْرَاکُمْ:
به خدا سوگند امیران شما از این کار (تملق و چاپلوسی) سودی نمی‌برند. شما خود را در دنیا به رنج و زحمت می‌اندازید و در آخرت به این کار، شقی و بدبخت می‌شوید». (نهج البلاغه صبحی صالح، حکمت 37)
پیامبر اکرم(ص) فرمود: َ احْثُوا فِی وُجُوهِ الْمَدَّاحِینَ التُّرَاب‏: بر روی‌ چـاپلوسان سـتایشگر خاک‌ بپاشید‌! (نهج‌ البلاغه ابن ابی الحدید ج 17 ص 45 )

اسلاید شو

اسلاید شو

محمدضیا والی ولایت دایکندی

اسلاید شو

معرفی اجمالی علما و شخصیت های دایکندی

اسلاید شو

--------------------
moisrex ------------------

اسلاید شو

معرفي سناتوران ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

پایگاه اطلاع رسانی ولایت دایکندی از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی خود روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی تعقیب می نماید*** این پایگاه تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری درولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری ولایت دایکندی با ما باشید** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشیم*** راه ارتباطی ما:adalat115@gmal.com

ابزار ساخت متن های متحرک

معرفی اعضای شورای ولایتی ولایت دایکندی

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

اسلاید شو

آخرین نظرات
  • ۱۶ آبان ۰۰، ۲۲:۲۹ - منوچهر محمد عظیمی
    مرسی
  • ۷ اسفند ۹۹، ۰۹:۱۰ - من
    سلام

حکایت گرک و گوسفند

نخبگان و محصلین ولایت دایکندی | جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶ ب.ظ

گرگ ها در حق گوسفندها تظاهرات کردند که آنها باید آزادی داشته باشند. چرا حقوق آنها پایمال می شود و در آغول زندانی شده اند.چون گوسفندی این صدا را شنید به گوسفندان دیگر گفت گوش کنید، دارد در حق ما تظاهرات می شود، برویم ما هم شرکت کنیم و صدای حقوق خودمان را به گوش دیگران برسانیم.

گوسفند پیری گفت: دخترم هوشیار باش این گرگ ها دشمنان ما هستند مارا فریب میدهد

اما گوسفندان جوان به حرفش گوش ندادند و همه با هم صدا سر دادند که مادر زمان شما با ما فرق می کند اکنون عصر جدید است و کسی حق ندارد حق کسی را ضایع کند. گرگ ها چطور دشمن ما هستند در حالی که از حقوق ما صحبت می کنند.

گوسفند پیر گفت دخترم گرگها دنبال منافع خود; و هلاکت و نابودی شما هستند! قبل از پاره پاره شدن شکمهایتان خودرا; از شرشان نجات دهید. اگر فریب دشمن را خوردید شکم های همه تان را پاره پاره می کنند.

که با شنیدن این حرف گوسفند پیر، گوسفند جوان خشمگین شد و گفت: مادر تو که پیر شده ای بگذار ما به آزادیمان برسیم و نفس راحتی بکشیم و در چراهای سرسبز و شاداب و باغ های زیبا با آزادی قدم بزنیم. تو که نمیفهمی که آزادی یعنی چه؟ تو نصیحتت را پیش خود نگه دار، ما دیگر بیشتر از این قید و بند را تحمل نخواهیم کرد.

با گفتن این سخن، همه گوسفندان جوان نعره های آزادی آزادی سر دادند تابالاخره به خیال خودبه ازادی رسیدند .(ازادی دردام دشمن!!!)

وقتی گوسفندان آزاد شدند، بسیار خوشحال بودند و از خوشحالی زیاد نعره سر می دادند و این طرف و آن طرف می پریدند وبیرون می دویدند!

🔴 اما متاسفانه گرگ های گرسنه درکمین بر گوسفندان معصوم حمله ور شده و شکم هایشان را پاره پاره کردند.

🚫 حال امروزه عده ای به بهانه حقوق بشروحقوق زن وازادی وبرابری وتساوی انسانها و...انسانهای گرگ نمای هستندکه میخواهند برای رسیدن به منافع شیطانی وهوای نفس وشهوترانی خود عفت وحجاب زنان را ضدازادی وحقوقشان اعلام کرده تا بدینوسیله بی حجابی وفسا داخلاقی راترویج کنندوبردیانت وشریعت وپیامبروقران چوب حراج بزننداین شیادان در فکر حقوق زنان نیستند بلکه در فکرشهوترانی و رفع تشنگی خود هستند.

قاسم علی طاهری

  • نخبگان و محصلین ولایت دایکندی

حکایت و طنر

مقالات تربیتی و خانواده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
این پایگاه: از طریق نقد منصفانه و تحلیل های علمی، روحیه حسابدهى و شفافیت را در حکومت محلی ولایت دایکندی تعقیب می نماید*** این پایگاه: تا حد توان انعکاس دهنده نابسامانیهای سیاسی و اداری در ولایت دایکندی می باشد *** این پایگاه: در جهت اداره سالم ومدیریت أثربخش در ولایت دایکندی می کوشد*** با آخرین گزارشات و تحلیل های خبری از ولایت دایکندی با ما باشید*** این پایگاه: پذیرای مقالات وتحلیل های خبری شما برای نشر در اینجا می باشد*** این پایگاه: پیشنهادات شما را در مورد عرضه خدمات بهتر خود به دیده قدر مینگرد.*** اطلاع رسانی شما، این سایت را به دیگران موجب امتنان و خرسندی است*** منتظر تماس و ارتباط علمی و فرهنگی شما می باشد*** راه ارتباطی شما به ما: adalat115@gmail.com